HTML

Skót kaland

Úgy döntöttem kijövök egy évre Skóciába nyelvet tanulni, pénzt gyűjteni, világot látni. S ha már itt vagyok megosztom az élményeimet, mert abból akad bőven :-)

Friss topikok

Linkblog

United colors of benetton

2009.06.10. 01:35 saojcbswaicbvws

Hihetetlen! De tényleg.

El vagyok dugva Skóciában, de közben mintha a világ közepén lennék. Mivel egy hotelben dolgozom, ahol rengeteg féle ember megfordul, csak kapkodom a fejem. S mindet én itatom. 4 napja indiaiakkal beszélgettem, 3 napja francia cserediákokkal, tegnap érkezett egy dél wales-i csoport, plusz egy német idős hölgyel próbáltam németül kommunikálni, ma jött 15 holland. S mindeközben folyamatosan skótokkal és thai-okal vagyok körülvéve.

12 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://skotkaland.blog.hu/api/trackback/id/tr871175894

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

AncsiR 2009.06.10. 13:46:43

Tök jó olvasni mennyi szépet látsz ha fényképezel majd azt is lehet ám a bloghoz adni. Azt hiszem az angol nyelvleckéidből is sokat tanultam:)
AncsiR (Szuszi barátnője:) egyébként azért ilyen fura a név mert a sima Ancsi fogalt volt, gondolom a szuszizsuzsi is hasonló okból született...:)

gondoragy 2009.06.10. 20:16:48

Hi. Brother!
D. ask if u miss his funny idem?
I'm playing piano from morning to evening... OK, just in my dream because I'm affraid to touch it not to break...
I'm waiting for seeing your muscly vádli... :-)
OK! Be careful!
Bye!!

gondoragy 2009.06.10. 20:17:30

Hi. Brother!
D. ask if u miss his funny idem?
I'm playing piano from morning to evening... OK, just in my dream because I'm affraid to touch it not to break...
I'm waiting for seeing your muscly vádli... :-)
OK! Be careful!
Bye!!

ditti59 2009.06.10. 20:41:27

A nővérkéd csak zongorázna,de a hangszer a szobádban pihen egyenlőre. Mi is élvezzük veled együtt az élményeidet.Gut Bye!

saojcbswaicbvws 2009.06.10. 21:37:19

@AncsiR: Hát a fotókkal még hadilábon állok. Csináltam párat, de tökre nem adják vissza azt amit láttam. Meg annyira lassú a net, hogy mission impossible képet felrakni. DE azért majd valamit kitalálok.

saojcbswaicbvws 2009.06.10. 21:39:36

@gondoragy: Zongorát ne is említsétek. Egyre jobban hiányzik. s valami fura véletlen folytán tök sok lakásban láttam az utcán, ahogy benéztem az ablakon. itt nem használnak függönyt. Csak elvétve.

emil1 2009.06.11. 08:23:04

A zongoráról jut eszembe (meg hogy csakazértis megemlítsem) a bringád jól van. Bár még a Kis Gömb utcában lakik, még nem sikerült megszerelni:) de rajta vagyunk, a lényeg hogy üdvözletét küldni ő is....Emil (Ancsi barátnőjének a barátja)

Prosectura3 2009.06.11. 15:28:12

És hogy én se maradjak le, az egyik bringád remélhetőleg hamarosan elköltözik a Kis Gömb utcából, már csak 1 pumpa hiányzik (tényleg, neked nem volt pumpád? - arról nagyon hallgattál :-D), 1ébként nekem ma reggel nem mondta, hogy üdvözölne, habár vmit még utánam szólt, mikor zártam be az ajtót, szóval lehet.
Ja, és ezt sem tudom kihagyni: Sanyi (Ancsi barátnőjének a barátjának a barátja és üzletfele)

emil1 2009.06.11. 16:17:56

üzletfele? valamiről nem tudok:)

saojcbswaicbvws 2009.06.12. 00:18:07

@emil1: Az üzletfél engem is meglepett. Csendes társ vagy :-)

Pumpám nincs,egyszer vettem egyet ami sosem működött. Emil meg Frenki még talán emlékszik rá.

Bringákkal hajrá. Most van idénye. Most használjátok. Kb 15 perc megragasztani őket.Kicsit dolgozzatok meg a tekerés öröméért.

Tényleg Sanya, milyen az új kecó? Meg egyedül lakni?

S ezt bogozzátok ki!

Balázs (Ancsi barátnőjének az anyukájának a férjének a lányának a volt pasija)

guffancs 2009.06.12. 19:40:23

Szia Bazsi!

Nagyon örülök neki, h csináltál egy ilyen blogot! Hatalamasakat hahotázok rajta. :) Nagyon vicces dolgok történnek Veled. Tisztára, mint egy Dumb & Dumber film: Mr. Samsonite!!! :)
Ne hagyd abba az írást! Így mi is átéljük veled együtt ezeket az élményeket!
Szóval: Német kém Angliában a bárban a II. vh. alatt: - "Two Martinis, please!" - "Would you like dry?" - "Nein, zwei!!!!" :)

saojcbswaicbvws 2009.06.13. 00:23:20

@guffancs: Örülök, hogy tetszik.Naná, hogy folytatom. Csak ha egy napot kihagyok, annyi élmény torlódik fel, hogy alig bírom utol érni magam.

Na folytatom is.
süti beállítások módosítása